tiistai 3. joulukuuta 2013

"Onni riippuu siitä mitä voi antaa, ei siitä mitä voi saada"

Kaksi viikkoa sitten ystäväni olivat järjestäneet mulle polttarit. Tuo ilta oli aivan uskomattoman mahtava! Ystäväni olivat järjestäneet mulle muun muassa naurujoogaa sekä tarot luennan. Mulle ei ole koskaan kukaan - itseni lisäksi siis, lukenut tarot-kortteja ja pakko myöntää, että se oli yksi huikeimpia kokemuksia pitkiin aikoihin. Nainen, joka mulle kortteja luki, tiesi musta paljon asioita, joita ei kovin moni muu tiedä. Nainen myös antoi mulle neuvoja, joilla voi voimistaa henkisiä kykyjäni entisestään, sillä hän sanoi että mulla on todella mittavat voimavarat, mun on vain opittava käyttämään niitä. Lisäksi kortit kertoivat mitä olin entisessä elämässäni. Päätin, että joskus menen naisen luokse täyspitkälle luennalle, sillä nyt jälkeenpäin mieleeni on tullut paljon asioita, joihin haluan vastauksen. Eikä se ole koskaan sama asia, kun joku muu lukee sinulle taroteja, kuin että itse lukisit. Tuolloin tuo luenta tuli mulle niin yllätyksenä, ettei päässäni ollut yhtään kysymystä. ;)


Polttarit jatkuivat naurujoogan ja tarot luennan jälkeen hauskanpidon merkeissä. Minun piti lukea polttarivala (jota en nyt julkaise täällä ;) sekä muovailla miehelleni huomenlahja, joka kuvastaa häntä. Muovailin hänelle Mörön, sillä Ari muistutti aamulla Mörköä, kun hänen polttariporukkansa puki hänet ylisuureen kaapuun. :)
Myöhemmin illalla ystäväni pukivat mut nunnan vaatteisiin ja pistivät myymään piparkakkuja keskustaan. 


Ystävieni ihmetykseksi, tartuin tehtävääni innoissani ja sain myytyä euron maksavia pipareita ohikulkijoille niin paljon, että sain kokoon noin 60 euroa. Oli mukavaa pitkästä aikaa päästä juhlimaan, sillä en ollut yli kuukauteen käynyt missään. Edellisestä baarireissustakin oli jo yli kaksi kuukautta aikaa.
Ilta huipentui Hervantaan lempikapakkaani, jossa aiheutin pahennusta laulamalla nuotin vierestä karaokea sekä tanssahtelemalla ysärihittien tahtiin. Olen todella kiitollinen ystävilleni, että he järkkäsivät mulle unohtumattoman illan!

Viime perjantaina sitten astelimme kera todistajien ja vanhempien maistraattiin, jossa sanoimme toisillemme "tahdon". Maistraattivihkiminen oli jopa koruttomampi mitä odotin, jonka vuoksi onkin tärkeää, että saamme kauniin hääseremonian keväällä oleviin hääjuhliin..


7 kommenttia:

Jätäthän käynnistäsi muiston! :)