keskiviikko 15. toukokuuta 2013

A blog with substance award




Sain ihanaiselta Leenalta tälläisen awardin. Tämän awardin mukana tulee haaste, jossa on kerrottava kahdeksan random faktaa itsestään.

- Olen TODELLA huono aloittamaan asioita, oli kyse sitten siivoomisesta, kouluhommista tms, mutta kun aloitan, teen yleensä hommat viimeisen päälle hyvin ja joskus en malttaisi edes lopettaa.
- ... mutta jos lopetan työskentelyn kesken, on mun myöhemmin todella vaikea viedä se päätökseen.
- Tunnen itseni usein ulkopuoliseksi isossa porukassa
- Vaatekaappissani vallitsee täysi kaaos!
- En omista yhtäkään sukkaparia, jossa molemmat parit olisi tallella
- Tahtoisin jatko-opiskelemaan Lahteen muotoiluinstituuttiin, mutta en halua muuttaa pois Tampereelta
- Olen usein todella turhautunut, koska en osaa piirtää niin hyvin kuin haluaisin!
- Tunnen itseni usein täydelliseksi epäonnistujaksi

Tämän awardin laitan eteenpäin seuraaville blogeille:


3 kommenttia:

  1. Miksikähän noissa haasteissa pitää aina kertoa random faktoja itsestään...? Sinänsä kyllä piristävää että edes määrä oli vaihdettu. :'D Yleensä se on 11 faktaa kun pitää laittaa.

    VastaaPoista
  2. Mä oon ihan samanlainen että on vaikee alottaa ja jos jää kesken ni sit jää kyllä pitkäksi aikaa xD

    VastaaPoista

Jätäthän käynnistäsi muiston! :)