tiistai 5. helmikuuta 2013

Sisustusinspiraatiota

Nyt kun kevätkin alkaa pikkuhiljaa koittamaan, on muhun jälleen purrut sisustuskärpänen. Haluan hirveästi uudistaa kotimme ilmettä, sillä nykyinen sisustus ei miellytä millään tavalla.

Vaikka pidänkin tummista väreistä vaatetuksessani, en pidä niistä hirveästi sisusutuksessani. Rakastan kirkkaita värejä, boheemia mustalaistyyliä ja haluaisinkin tuoda tätä tyyliä hieman kotiimme. Ajattelinki aloittaa sisustusprojektin näin aluksi makuuhuoneesta, sillä tällähetkellä makuuhuoneemme on aivan hirveä.

Olen kuluneet viikot selaillut internetissä (pelaamisen ohella siis ;) kuvia kauniista sisustuksista ja hakenut inspiraatiota. Onko inspiraatio sitten iskenyt? Voi kyllä! Sormet syyhyten odotan, että pääsen toteuttamaan ideoitani. Täytyisi vielä suunnitella kuukausittainen budjetti, mitä on varaa sisusteluun laittaa... Huomenna teen kirpputorireissun ja toivon, että mukaan tarttuu jotain hyödyllistä.

Muutama esimerkki kuvista, joista haen inspiraatiota: (kaikki on google kuvahaulla haettu)







Jos tämä mun sisustusprojektini lähtee käyntiin, niinkuin olen suunnitellut, niin tulen laittamaan kuvia edistyksestä aika-ajoin.



9 kommenttia:

  1. Oih toi ensimmäinen kuva etenkin oikein huutaa päiväunille. Mä myös odotan enemmän kuin innolla, että pääsen sisustamaan meidän makkaria. Sitä ennen siellä on tosin tehtävä katto, seinät ja lattiakin uusiksi, joten ihan pian en sisustelemaan pääse. Jään mielenkiinnolla odottelemaan mahdollisia kuvia projektistasi. Olisi myös hauska nähdä kuvaa alkutilanteesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa nähdä, kehtaanko tuosta tämänhetkisestä luukista edes ottaa kuvaa... :D Jossain postauksessa joku kuva makkarista onkin jo, mutta ulkonäkö siellä on vähän muuttunut kuukausien mittaan.

      Poista
    2. Kehtaa kehtaa! Ainakin sitten muutoksen jälkeen, kun voi ylpeänä sitten sanoa ettei näytä samalta enää. :)

      Poista
  2. Mä tykkään kanssa boho/gypsytyylistä tosi paljon :) Sulla on noissa vähän samankaltaisia elementtejä kuin tuossa mun parvekesuunnitelmassa, mutta mä nojaan enemmän tuonne Intia-Turkki-Arabia -linjalle. Yllätyin itekin miten paljon innostuin turkoosista väristä, sillä mä en yleensä kauheasti pidä sinisen sävyistä, enkä halua sitä sisustukseeni. Ostin jopa turkoosin paidan innostuksissani! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon joskus aikasemminkin yrittänyt tuollasella mustalaistyylillä sisustaa kämppäni, mutta yrittämiseks se vaan jäi... Tälläkertaa teen ihan suunnitelmat ja ajan kanssa alan toteuttaa projektia. Tavotteena olisi kesään mennessä saada valmiiksi. Syyslomalla ajattelin saada makuuhuoneen valmiiksi. :) Parvekkeen kimppuun käyn heti sen jälkeen, kun lumet sieltä on sulanut.

      Poista
    2. Tuo sama tyyli kiehtoo mua myös vaatetuksena, mut on niin vaikea lähteä hakeen värejä tyyliinsä, kun on niin jämähtänyt tähän mustaan... noin 15 vuotta kuitenkin pukeutunut pääsääntösesti mustaan, niin on vaikea lähteä sitä muuttaan. :D Päätin kyllä, että vähän voisin "aikuismaistaa" tyyliäni, koska pukeudun yhä samallalailla kun kakskymppisenä...
      Jos alottaa kevyestä, eikä heti lähde ostamaan sitä metsänvihreää mekkoa :DD

      Poista
    3. En mäkään osaa pukeutua värikkäästi :P Kovasti mä aina yritän, on metsänvihreää ja viininpunaista housua, laventelinliilaa paitaa ja nyt uusimpana toi turkoosi, mutta tosi vähälle käytölle ne jää. Mutta värikkäitä paitoja en käytä ihan syystä, nimittäin mä hikoilen kainaloista ihan törkeästi vaikka mitä dödöä käyttäis, niin ei oo kiva käyttää paitoja mistä se myös näkyy :P

      Onneksi mun ammatissa on vaan hyvä jos tykkää pukeutua mustaan; ei vie huomiota värikkäiltä kukilta :)

      Poista
  3. Tuollainen sisustaminen on kyllä kovin leppoisan ja viihtyisän tuntuista!:P

    VastaaPoista
  4. Upeita kuvia<3 Tälläsii löytyy omaltakin koneelta<3

    VastaaPoista

Jätäthän käynnistäsi muiston! :)