lauantai 9. helmikuuta 2013

Pvät 13 ja 12: Mitä söin tänään ja tärkeimmät tavarani

Mun piti tää postaus tosiaan tehdä jo torstai-iltana, mutta meillä meni illalla Google nurin, joten ei pystynyt päivittän. Ehdin vaan toisen blogin päivitteleen, kun Google otti ja kaatu. Eilenkään ei ollut aikaa, koska heit kun tulin koulusta suuntasin kaverin luokse Hervantaan, jossa menikin koko ilta. Otin kuvat yms, torstaina, joten tää on torstaipäivästä tämä pvähaaste.

Pvä 12: Tärkein tavarani

Mulla meni tovi, kun mietin mikä olisi mun tärkein tavarani... Pohidn suhteellisen pitkään, ttä olisiko esim. kännykkä tärkein. Ei se ole. Mulla on aika vähän mitään erikoista tavaraa, johon olisi kehittynyt vahva tunneside, mut sithän mä muistin: mun kamera! Mun järkkärini on varmaankin mun tärkein esineeni, sillä rakastan valokuvaamista. Sain kauan himoitsemani järjestelmäkameran viime kesän lopulla, enkä päivääkään ole katunut ostosta. :)

Nikon D5100

Pvä 13: Mitä söin tänään?

Torstaina oli vapaapäivä, joten ns. kunnon ateriaa en syönyt. Koulussa tulee aina syötyä kunnon ateria, mutta kotona pyrin syömään vähän, maksimissaan 800 kaloria. (Toki koulussakin katson vähän mitä syön, ettei oo liian raskasta)
Torstaina olin niin innoissani uusista sisustusesineistä ja sisustamisesta, että meinasin tyystin unohtaa syödä. Havahduin vasta kolmen aikaan, kun alkoi heikottaa ja verensokerit laskee. Siinä vaiheessa muistin että en ollut vielä syönyt mitään, juonut vaan kuppikaupalla kahvia.


Päivän ensimmäinen ateria sisälsi graavilohta, raejuustoa ja kaksi kasvispihviä. Piti lämmittää nuppuvihanneksia, muttaa en malttanut pitkäksi aikaa lopettaa sisusteluja. :D Siksi söin nopeasti valmistettavaa ruokaa. Yleensä syön aamupalan (n. 1 dl mysliä, ILMAN rusinoita), mutta tänään oli aamupala unohtunut syödä. Tämän proteiinipitoisen ruuan voimin jaksoinkin pitkälle iltaan asti ja seuraavan kerran söin seitsemän kahdeksan aikoihin illalla.


Illan ruoka oli melko samanlainen ku päivällä, ainoo et raejuustoo oli enemmän ja kasvispihvejä en lämmittänyt lainkaan.

Koulupäivinä en ole noin vähäruokainen, vaan syön tosiaan sen aamupalan, koulussa lämpimän ruuan ja salaattia ja yleensä vielä illalla kotona jotain pientä. Oon pyrkinyt siihen, etten arkipäivinä kuuden jälkeen söisi enää mitään, korkeintaan hedelmiä. 
Vapaapäivisin tosiaan lasken kalorit suht tarkkaan ja pyrin pitämään ne alle 800. Kahvia juon mielettömästi, ehkä liikaakin... 

Tää oli todella tylsä päivitys, mutta tehtvävähän se oli. Tuo pvä 15 kohdan hyppään yli, sillä oon jo noissa vanhempani ja sisarukseni osiossa kertonut lapsudestani mielestäni tarpeeksi. ;)
Nämäkin kaksi pvää yhdistin vain siksi, ettei olisi tullut kahta lyhyttä postausta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän käynnistäsi muiston! :)