maanantai 3. joulukuuta 2012

Joulun toivelista

Nyt kun joulu alkaa oleen ovella, on hyvä aika raapustella kirjeitä joulupukille. ;) Itse en ole tähän asti sen suuremmin miettinyt mitä tahtoisin joululahjaksi. Tänään aloin eka kerran ajatuksella pohtimaan, mitä tahtoisin. Tälläiseen lopputulokseen tänään tulin:


Isännältä pyysin tuollaista nahkakantista "vihkosta", sillä kaipaan uutta Varjojen Kirjaa. Nykyinen on niin järkyttävän näköinen ja sekava, että en itsekään ota siitä enää mitään tolkkua. Tämän lisäksi haluan sulkakynän, jotta voin kirjoittaa kaikki tekstit kauniisti käsin (nykyisessä Varjonen kirjassa on myös tulosteita. Pahapaha virhe, sillä kirja on sen vuoksi KAMALA :D)


Itselleni tilasin ylläolevan kirjan. Tarkoituksena on ostaa muutkin sarjan opukset, mutta koska opiskelijan budjetti ei kestä kaikkien hankkimista kerralla, ostan ne yksitellen. :)



Kirjatoiveilla jatketaan. Lahjalistassa on myös Scott Cunninghamin Maan Voimaa- kirja.



... Sekä Ted Andrewsin Elä maagisesti -kirja. Ted Andrewsin kirjoihin olen tutustunut aikasemminkin ja pidän kyseisen herran teoksista paljonkin. Omasta kirjahyllystäni löytyy hänen Löydä henkioppaasi -kirja.



Kynttilöitä! Isoja, pieniä, erivärisiä kynttilöitä. Koskaan en voisi omistaa liikaa kynttilöitä ja tällähetkellä kynttilävarastot huutavat tyhjyyttään...


Jonkinnäköinen seinäkynttelikkö. Olen moista haaveillut ties kuinka kauan, enkä ole vieläkään sellaista saanut hankittua. Ehkäpä joulupukki tänä vuonna minua moisella muistaisi. ;)



Tuoksulyhty on myös ollut vuosia must have -listalla, eikä sitä(kään) ole tullut hankittua...



Suitsukkeita. Nämä menee samaan sarjaan kynttilöiden kanssa - suitsukkeita ei vaan noi olla liikaa.

Näiden lisäksi toivon lahjakorttia Ikeaan ja Seppälään. Onneksi olen näinkin vaatimaton. :D


4 kommenttia:

  1. Mun lahjatoivelistalla ei oo koskaan mitään helppoa ja järkevää... Tietysti ne kaikki asiat mitä kerään, on aina listalla (jotkut tv-sarjaboksit, lohikäärme-esineet, My Little Ponyt), mutta siinä tapauksessa ihmisen pitäisi tietää mitä mulla jo on. Suitsukkeita mulla on tällä hetkellä vaikka toiseen elämään saakka, kynttilöitä en uskalla polttaa... No Makelle kyllä mainitsin että joku kasvilääkintäkirja olis tosi in. Mutta voi olla että se on jo unohtanut sen :D Tällä hetkellä muutenkin haluan enemmän krääsän sijasta jotakin isompaa sisustuksellista elementtiä, mitkä maksaa jo vähän turhan paljon, että kehtaisi mitään sellaista lahjaksi pyytää.

    Muutenkin kaikki sellainen pienempi härpäke mitä haluaisin, on nykyisin löydetty eBaysta, eikä kukaan mun kaveri tai sukulainen missään eBayssa shoppaile :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on itselläni sellainen kirja kuin Luontoäidin kotiapteekki. Kaiken kattava tietopaketti kasvilääkinnästä ja luontaishoidoista, suosittelen lämpimästi. :)

      Poista
    2. Se onkin ollut mun toivelistalla jo kauan :)

      Poista

Jätäthän käynnistäsi muiston! :)